Değerlerimiz

Hizmette Çeşitlilik:
YÖNDEM müşterisini kendisinden beklentisi olan hiçbir konuda çözümsüz
bırakmamalı, (o bizim işimiz değil dememeli, hızlı çözüm üretmelidir.

Ulaşılabilirlik:
Müşterilerimizen YÖNDEM’e kolay ulaşımı için bürokratik iletişime yer Vermemek, her an ulaşılabilir olmak.

Hız:
Acil durumlarda müşterimizin ihtiyacını en hızlı YÖNDEM gidermeli.

Sürekli Gelişim:
YÖNDEM sunduğu hizmetin kalitesini sürekli sorgulamalı ve işinin çeşidini,
kalitesini sürekli geliştirmelidir.

Uygun Fiyat:
YÖNDEM müşterilerine sağlayacağı fayda karşılığında daima mantıklı bedeller
talep etmeli, rakibi olmayan alanlarda bile kendisi ile rekabet etmelidir.

Gizlilik:
Müşteride yaşanılan her an o müşterimizin
özelidir. Yöndem kadrosunun ilk öğrendiği konu müşteri bilgilerinin mahremiyeti
ve gizliliği konusudur.